Od teorie k praxi: Jak CX přenést do každodenní práce.
Interaktivní workshop pro vaši firmu či tým, kde proniknete do světa zákaznické zkušenosti. Naučíte se mapovat cesty zákazníků, sbírat zpětnou vazbu a odhalovat příležitosti. Čekají vás „aha momenty“, které přemění teorii v okamžité výsledky.
Pro koho je workshop určen
  • Týmy s přímým vlivem na zákaznickou zkušenost
    Pro týmy, které přímo ovlivňují zákaznickou zkušenost – ať už skrze komunikaci, design produktů nebo tvorbu marketingových kampaní. Ať už jste v prodejním týmu, pracujete na vývoji produktů, nebo tvoříte obsah, který oslovuje zákazníky, tento workshop vám pomůže zlepšit váš vliv na CX
  • Týmy s interním zákazníkem a nepřímým vlivem na CX
    Pro týmy, které podporují ostatní části firmy, jako jsou HR, IT nebo podpora, a přesto mají nepřímý dopad na finální zkušenost koncového zákazníka. Workshop jim pomůže lépe porozumět potřebám svých interních zákazníků i vlivu jejich práce na celkový zážitek.
  • Celé firmy a organizace
    Pro společnosti, které chtějí CX posunout na další úroveň napříč všemi odděleními a vytvořit kulturu orientovanou na zákazníka.
Co zažijete a odnesete za znalosti
Tento workshop je plný praktických cvičení a příkladů z praxe, které můžete hned využít.
  • Dopad CX
    Naučíte se, co zákaznická zkušenost skutečně znamená, proč je tak zásadní a jak ovlivňuje loajalitu, doporučení a dlouhodobý úspěch vaší organizace.
  • Síla zákazníka
    Objevíte sílu zákaznických person a pochopíte, jak zapojení pohledu zákazníka změní váš způsob rozhodování.
  • Customer journey mapping
    Naučíte se mapovat zákaznickou cestu a identifikovat klíčové momenty, které rozhodují o úspěchu nebo neúspěchu.
  • Efektivní sběr zpětné vazby
    Osvojíte si sběr a analýzu zpětné vazby pomocí metrik jako NPS, CSAT a CES.
  • Analýza CX
    Zjistíte, jak analyzovat zákaznickou zkušenost a propojit zpětnou vazbu s operativními zlepšeními..
  • Řízení zlepšování CX
    Naučíte se, jak efektivně prioritizovat a řídit zlepšení, aby CX nebyla jen teorií, ale skutečně přinášela hmatatelné výsledky pro zákazníky i vaši firmu.
O kurzu
  • Na míru
    Kurz upravím dle vašich požadavků a cílů
  • 7
    Praktických cvičení. Každé z nich vás přiblíží k lepšímu pochopení a aplikaci CX
  • 9 - 20
    Účastníků kurzu. Učastníci během workshopu pracují v týmech
  • 6 hodin
    Intenzivního tréninku
„Díky workshopu jsme si potvrdili, že naše práce ovlivňuje nejen zaměstnance, ale i externí klienty. Ondřejův přístup a reálné příklady z praxe nám otevřely nové perspektivy.“
Spojme se
Během krátké schůzky probereme vaše potřeby a cíle, na jejichž základě vám připravím návrh na míru vašeho týmu nebo firmy
Lektor workshopu
  • Ondřej Borovička
    Píši, mluvím, přednáším, školím, tvořím CX a hlavně
    pomáhám firmám růst díky skvěle řízené zákaznické zkušenosti.
Co říkají účastníci workshopu?
  • Ondřej Jaroš
    ICT Change Director, ČSOB
    „Workshop vedený Ondřejem nám přinesl nejen nové poznatky o CX, ale také praktické zkušenosti díky interaktivním cvičením. Bylo inspirativní vidět, jak CX můžeme využít v naší každodenní práci.“
  • Beata Pokorná
    CX Manager, ČSOB
    „Workshop byl interaktivní, přínosný a plný AHA momentů. Ondra nám ukázal, jak aplikovat CX na míru našemu programu Flex, a dal nám jasný směr, jak dál pokračovat.“
  • Jan Kovář
    ICT Architekt, ČSOB
    „Díky workshopu jsme si potvrdili, že naše práce ovlivňuje nejen zaměstnance, ale i externí klienty. Ondřejův přístup a reálné příklady z praxe nám otevřely nové perspektivy.“
Kontakty
Zavolejte nebo napište, budu se těšit na setkání s Vámi
Na okraji 373/40, Praha 6, 162 00