V roce 1994 se Dog Eat Dog ptali, kdo je tady King? Prodali diky tomu přes 600 000 desek a dotáhli to dokonce do Beavis & Butthead 📺
V naší analogii do CX světa je tato otázka také zásadní. Správná odpověď může být: Zákazník. Ale není 😎 👇
🎸 Customer ROCX Hit #3 - Who´s the King?
K nalezení správné odpovědi slouží tzv. Customer persona. Definice praví, že Customer persona je podrobný popis typického zákazníka, který zahrnuje demografické údaje, zájmy, chování. Jednoduše - je to cover story typického zákazníka - něco jako když chystáte špiona za železnou oponu. 🕵♂️
Minulý týden jsem u jednoho mého zákazníka mapoval customer journey jejich klíčového produktu. Začali jsme tím, že jsme stvořili Adama a jeho příběh (Evu budeme mít v dalším mapováni). Jakou má rodinu, na jaké seriály kouká, kam jezdí na dovolenou apod. Ale také to, jak se o produktu dozvěděl, co u toho zrovna dělal, na co myslel.
Zvládli jsme to za 30 minut a výsledkem bylo nejenom to, že se účastníci workshopu výborně rozehřáli (jako když máte skvělou předkapelu), ale i to, že jsme najednou mluvili o konkrétním člověku a celou journey jsme mapovali z pohledu Adama.
Jakoby zázrakem zmizely diskuze na téma “mě by se líbilo” apod.. Naopak, vše se začalo točit okolo Adama. Adam tam byl prostě s námi. Někdo může říct, že to je snad jasné, ale divili byste se…:)
👉 A tak správná odpověď na otázku kdo je tady King je Adam a je to i dnešní CX Hi(n)t: Vytvořte si svého Adama, Evu, Honzu (🎉) …a přizvěte je na vaše mapování a vlastně k vám do firmy.
Všem Honzům vše nej k svátku a vám ostatním přiměřeně našláplé pondělí - 🐶Eat 🐶 - Who´s the King👑
V naší analogii do CX světa je tato otázka také zásadní. Správná odpověď může být: Zákazník. Ale není 😎 👇
🎸 Customer ROCX Hit #3 - Who´s the King?
K nalezení správné odpovědi slouží tzv. Customer persona. Definice praví, že Customer persona je podrobný popis typického zákazníka, který zahrnuje demografické údaje, zájmy, chování. Jednoduše - je to cover story typického zákazníka - něco jako když chystáte špiona za železnou oponu. 🕵♂️
Minulý týden jsem u jednoho mého zákazníka mapoval customer journey jejich klíčového produktu. Začali jsme tím, že jsme stvořili Adama a jeho příběh (Evu budeme mít v dalším mapováni). Jakou má rodinu, na jaké seriály kouká, kam jezdí na dovolenou apod. Ale také to, jak se o produktu dozvěděl, co u toho zrovna dělal, na co myslel.
Zvládli jsme to za 30 minut a výsledkem bylo nejenom to, že se účastníci workshopu výborně rozehřáli (jako když máte skvělou předkapelu), ale i to, že jsme najednou mluvili o konkrétním člověku a celou journey jsme mapovali z pohledu Adama.
Jakoby zázrakem zmizely diskuze na téma “mě by se líbilo” apod.. Naopak, vše se začalo točit okolo Adama. Adam tam byl prostě s námi. Někdo může říct, že to je snad jasné, ale divili byste se…:)
👉 A tak správná odpověď na otázku kdo je tady King je Adam a je to i dnešní CX Hi(n)t: Vytvořte si svého Adama, Evu, Honzu (🎉) …a přizvěte je na vaše mapování a vlastně k vám do firmy.
Všem Honzům vše nej k svátku a vám ostatním přiměřeně našláplé pondělí - 🐶Eat 🐶 - Who´s the King👑