Closing the loop, feedback loop, customer recovery... Co to je a proč je to tak mocný nástroj?
Customer ROCX HI(n)T #5 - Don't look back in anger
Dnes bych se s vámi chtěl podělit o pár tipů, proč je uzavření smyčky se zákazníky čisté zlato a nezbytný prvek ve vašem CX repertoáru. 🎸🤘
Co to je?
Jednoduše řečeno - když zákazník vyjádří nespokojenost v průzkumu spokojenosti (představte si ikonický NPS), je čas na ten správný následný kontakt. Mohli byste jim zavolat, zjistit, co se pokazilo, a napravit to? 🎤
Proč je to skvělé?
Přeměna nespokojených zákazníků na spokojené je hlavní výhodou. U jednoho z mých klientů se 77 % 🎉 nespokojených zákazníků stalo po následném uzavření smyčky spokojenými. Wow! Ale počkejte, je toho víc!
➡ Zdroj insightu - Rozhovory se zákazníky odhalují hlavní příčiny nespokojenosti.
➡ Testovací laboratoř - Experimentujte s různými taktikami angažovanosti, jako jsou kompenzace, argumentační dovednosti, pobídky, a aplikujte je na celou vaši zákaznickou základnu.
➡ Důkaz, který chcete - Získejte důkazy, které potřebujete k prioritizaci zlepšení v rámci vaší společnosti.
Několik tipů, jak zazářit při uzavírání smyčky:
💡 Reagujte rychle: Ozvěte se zákazníkům do 1-2 dnů.
💡 Začněte s detraktory, poté se zaměřte i na spokojené nebo neutrální zákazníky.
💡 Zapojte tým: Čistá magie! Zapojte produktové týmy, vedoucí týmy a další do procesu následného kontaktu.
Nenechte své zákazníky ohlížet se ve zlosti. Uzavření smyčky se zákazníky se může stát pilířem vaší CX strategie s nízkými náklady a silným dopadem na váš ROCX.
Když už mluvíme o "Don't Look Back in Anger" - nadčasovém mistrovském díle od Oasis. Singl byl vydán v roce 1996, dosáhl pětinásobně platinového prodeje (!) ve Velké Británii a v roce 2020 byl zvolen nejikoničtější písní 90. let! Odkaz na video v komentářích, užijte si to 🎶
Customer ROCX HI(n)T #5 - Don't look back in anger
Dnes bych se s vámi chtěl podělit o pár tipů, proč je uzavření smyčky se zákazníky čisté zlato a nezbytný prvek ve vašem CX repertoáru. 🎸🤘
Co to je?
Jednoduše řečeno - když zákazník vyjádří nespokojenost v průzkumu spokojenosti (představte si ikonický NPS), je čas na ten správný následný kontakt. Mohli byste jim zavolat, zjistit, co se pokazilo, a napravit to? 🎤
Proč je to skvělé?
Přeměna nespokojených zákazníků na spokojené je hlavní výhodou. U jednoho z mých klientů se 77 % 🎉 nespokojených zákazníků stalo po následném uzavření smyčky spokojenými. Wow! Ale počkejte, je toho víc!
➡ Zdroj insightu - Rozhovory se zákazníky odhalují hlavní příčiny nespokojenosti.
➡ Testovací laboratoř - Experimentujte s různými taktikami angažovanosti, jako jsou kompenzace, argumentační dovednosti, pobídky, a aplikujte je na celou vaši zákaznickou základnu.
➡ Důkaz, který chcete - Získejte důkazy, které potřebujete k prioritizaci zlepšení v rámci vaší společnosti.
Několik tipů, jak zazářit při uzavírání smyčky:
💡 Reagujte rychle: Ozvěte se zákazníkům do 1-2 dnů.
💡 Začněte s detraktory, poté se zaměřte i na spokojené nebo neutrální zákazníky.
💡 Zapojte tým: Čistá magie! Zapojte produktové týmy, vedoucí týmy a další do procesu následného kontaktu.
Nenechte své zákazníky ohlížet se ve zlosti. Uzavření smyčky se zákazníky se může stát pilířem vaší CX strategie s nízkými náklady a silným dopadem na váš ROCX.
Když už mluvíme o "Don't Look Back in Anger" - nadčasovém mistrovském díle od Oasis. Singl byl vydán v roce 1996, dosáhl pětinásobně platinového prodeje (!) ve Velké Británii a v roce 2020 byl zvolen nejikoničtější písní 90. let! Odkaz na video v komentářích, užijte si to 🎶