Customer Experience Blog - Ondřej Borovička

Customer ROCX #2 - Live at Wembley

🎸 Customer ROCX Hi(n)t #2 - Live at Wembley

Snem (skoro) každé kapely je hrát ve Wembley. Alespoň já o tom vždycky snil a tajně doufal. A až budu mít jednou tu kapelu, tak se mi to učitě povede:)

Ale cesta do Wembley bývá dlouhá. Musí se začít od začátku - založit kapelu, naučit se hrát, složit hit…a jít cíleně štěstí naproti.

S CX je to stejné. Chcete, aby vaše firma byla zákazníky vnímána jako hvězda? Začněte postupně, od začátku. Budujte dobré základy a postupuje dál. Řízeně.

Dostat se z garáže do pomyslného CX Wembley znamená ovládnout 6 těchto oblastí:

▶ Máte jasně definovaný customer promise a všichni ve firmě vědí, co pro něj dělají

▶ Do CX je ŘÍZENĚ zapojená CELÁ firma, nejenom pár jedinců z CX týmu (pokud existuje)

▶ Pravidelně sbíráte zpětnou vazbu od zákazníků

▶ Měříte, analyzujete. Ideálně kombinujete CX metriky s vašimi operativními (CX+OX=VSL)

▶ Reagujete, zlepšujete, testujete a designujete se zákazníkem v srdci

▶ Motivujete, odměňujete a oslavujete - budujete kult zákazníka (je to totiž váš frontman)

💡 Jste ještě garage band nebo už na cestě do Wembley? Nejlepe to zjistíte přes takzvaný CX maturity assessment. Můžete zkusit třeba tento od Qualtrics: https://lnkd.in/eyhqjErg .

Ale konec teorie. Proč o tom píšu? CX maturity assessment vám dokáže ohromě pomoct, pokud zrovna u vás ve firmě přemýšlíte o tom, jak CX rozjet. Mě se to již několikrát velmi osvědčilo. Pomůže vám totiž vyprávět příběh, který každý pochopí. Kde jsme, jak vypadá to Wembley a co pro to musíme udělat. Vše hezky metodicky a srozumitelně.

Tak to zkuste a dejte vědět, jak jste dopadli:)

🎶K tomu si můžete pustit třeba Hysterii od Muse - samozřejmě live z Wembley